sábado, 22 de enero de 2011

8.zeregina

Ikusentzunezko produktuak hipertestuetan jorratzen duten funtzioa, lekua eta iturriak zeintzuk diren aztertu dugu. Micon eta Masiperen testuan oinarrituz, sarean ikusentzunezko produktuek duten agerpena handia bada ere hauen kalitatea txikia dela ikusi dugu eta normalean produktu hauek sail bereizietan aurkitu daitezke. Bestetik produktu honen funtzio nagusia normalean, testu idatziaren gehigarri izatea da, nahiz eta errealitatean hipertestuaren eduki osagarri gisa bezala erabili beharko litzatekeen. Eduki huen jatorriari dagokionez bistakoa da hedabideek auto-produkzioaren aldeko lanik egiten ez dutela, horregatik gehienetan agentzien esku jasotako produktuak erabiltzen dituzte.
Eitb, Argia eta Berriaren edizio digitaletan irizpide hauek aztertuz orokorrean, Micon eta Masipek aipatutakoa betetzen dela ikusi izan dugu, gehienetan ikusentzunezko produktua sail bereizietan agertzen da, gainontzeko elementu multimedien aparteko eskaintza bezala eskegi egiten delarik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario